7 Okt 2013

Hejsan! 
 Efter skolan idag så åkte jag till lasarettet för att kolla min hand. Drog ju tummen ur led några gånger igår och det var tydligen allvarligare än jag trodde, så de ville att jag skulle komma in idag. De kollade på tummen och sköterskans reaktion när jag rörde på tummen var ''NEJ NEJ SLUTA, VAR STILL'' bara för att den höll på att hoppa ur. Så jag fick två olika stödskenor för handen och även en tid till röntgen på onsdag. De blev lite oroliga eftersom den hoppade ut första gången utan att jag gjorde något speciellt, och för att den fortsatte hoppa ur. Typiskt att detta alltid ska hända mig. Jag har inte tid för detta, haha! Dessutom så är det min högra hand så jag har inte kunnat skriva någonting, och att sminka sig med fel hand är inte det lättaste. Aja jag ska sluta klaga nu. Det är ju ändå inte det värsta som kan hända, men det ska ändå bli skönt att röntga den för att se om någonting är fel.
 Nu så måste jag nog börja plugga. Vi ska kunna alla stora partiledare i Sverige tills imorgon och jag kan bara två haha *allmänbildad*, så vi hörs senare!
 
Min finfina hand. 
 
 
  


» Emma

Sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

Usch då, hoppas den blir bra så fort som möjligt!

Svar: Varsågod! Ja verkligen! Så tråkigt och jobbigt och det tar upp så mycket tid!
Amanda

2013-10-07 // 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback