9 Okt 2013

Hej! 
 Kom precis hem ifrån lasarettet. Åkte som sagt dit imorse för att röntga handen. Det gick bra förutom att tummen höll på att hoppa ur led igen. Efter det så fick jag vänta ett tag, och sedan träffa en läkare. Han kunde inte se något fel på röntgen och kunde inte heller känna något fel förutom att jag var väldigt överrörlig. Så nu ska jag gå med mina handskydd i ca två veckor och inte belasta tummen. Om det inte har blivit bättre efter två veckor så kommer jag antagligen på göra en magnetröntgen och sedan eventuellt en operation om de ser något som behöver fixas. Usch usch usch. Jag vill verkligen inte göra en magnetröntgen i ett sånt där trångt litet rör. Nej usch. Så jag hoppas verkligen att det blir bättre :) 
 När jag var klar så gick jag och Poppo och åt lunch, och sedan åkte jag hem. Jag borde igentligen plugga tyska då vi har tyskaprov imorgon. Så jag borde nog sätta igång med det nu. Vi hörs senare! 
 
Min utsikt från mitt rum just nu. Älskar att hösten för med sig så fina färger överallt // Ja just nu skriver jag allt med vänster hand. Som tur är använder vi nästan bara våra maccar i skolan, men vissa saker måste vi göra skriftligt, och just nu ser alla mina papper ut som om de tillhör en femåring. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback