Sovmorgon

Hej!
 Har precis ätit någon typ av frukost/lunch/brunch. Vaknade för någon timme sedan, så jag har alltså tagit en välbehövlig (väldigt) lång sovmorgon idag. Det behövdes nog, jag kom hem ganska sent igår efter att ha firat Maria igår kväll. Det var grymt kul och mysigt att ha de flesta samlade igen. Inte så ofta som det händer längre när vi inte går i samma klass. 
 Idag så har jag inga planer alls förutom en samhällskunskaps uppgift som måste skrivas klart. Jag tänker nog bara ta det lugnt idag. Klockan är ju faktiskt redan halv fyra, så det känns inte som någon ide att göra sig i ordning och hitta på något. Mysdagar inomhus är dock inte helt fel det heller :) 
 
Bilder ifrån igår 
 


Skönt med sovmorgon :)

Svar: Ja verkligen!
Amanda

2013-10-19 // 18:31:39

va härligt!

Svar: Ja eller hur, behövs ibland! :)
Amanda

2013-10-19 // 22:32:59
» Maja

-Tack så mycket! :D Ja

2013-10-20 // 11:47:39

Sv: ja :)

2013-10-20 // 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback