11 Sep 2013

Hej! 
 Ledsen att jag inte bloggade igår, men jag satt inprincid med läxor hela kvällen. Tog bara en paus för att duscha, men annars spenderade jag hela dagen och kvällen med mina kära skolböcker. Imorgon så har jag som sagt juridikprov, så ikväll blir det också en hel del plugg. Men nu så sitter jag iallafall och försöker skriva ihop ett CV. Det går inte sådär jättebra direkt haha. Annars så har dagen varit en ganska vanlig dag i skolan. Fick stressa som bara den till skolan imorrse, jag + tidiga mornar är ingen bra kombo. 
 Lite senare ska jag iväg och kolla på gardiner och fixa med lite annat innan jag tänker sätta mig med juridikboken. Vi får se om jag hinner lägga upp del tre lite senare, om jag inte gör det så ska jag iallafall försöka kika in här någon gång till idag med något annat kul. Vi hörs då!
Kram! 
 
Bild från USA i sommras 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback