16 Sep 2013

Hej!  Idag har det regnat och varit grått och tråkigt hela dagen och det känns som om hela jag har matchat vädret bra idag. Humöret har inte varit på topp och dagen i skolan var en vanlig, trött, seg måndag. Men jag tog mig igenom dagen iallafall och när jag kom hem så gjorde jag en skål varm havregynsgröt för första gången på sjukt länge vilket var sååååå gott. Jag hade verkligen glömt bort hur gott och enkelt det är. Måste göras oftare! Sen dess så har jag pluggat lite och även mailat AFS som är en organisation för utbytesstudenter. Igår pratatde jag även med Nanette i USA om allt det här med att vara utbytesstudent. Jag är verkligen sjukt peppad på att åka till USA ett år och hoppas verkligen att det blir av! Så nu har jag mailat till AFS iallafall så får vi se vad de säger. Helst så skulle jag ju vilja bo runt Chicago eftersom de flesta som jag känner bor där. Känner även lite folk nere i Florida, men svensk som jag är så gillar jag att ha fyra årstider haha. Men vi får helt enkelt se vad de säger. Det kanske inte ens går att välja område på det sättet, who knows? 
 Nu har jag iallafall tänk att träna lite och föröka få upp humöret. Vi hörs senare! 
Kram! 

Saknar solen och värmen lite extra just nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback