19 Sep 203

Hej! 
 Just nu så sitter jag i skolan med Julia och väntar på att min nästa lektion ska börja. Har haft företagsekonomi och tyska på förmiddagen, nu ska jag ha matte i en och en halv timme sen slutar jag. Då ska jag möta upp Simon och vi ska åka och handla och fixa med lite saker. Vad det är vi ska göra kan ni få se lite senare, OM det blir bra haha. Lyckades uppdatera till iOS 7 igår också efter mycket strul och jag gillar det! Det kommer antagligen ta några dagar innan man vänjer sig, men vad jag har sett en så länge gillar jag. Världens mest ointressanta fakta haha, men nu ska jag gå bort mot matten så vi hörs senare.
 Kram!
 
Gammla instagrambilder. Har fortfarande inga roliga bilder på maccen, måste ta och fixa det.
 

 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback