20 Sep 2013

Hej! 
 Blev inget mer bloggande igår, ledsen för det. Men som sagt så kom Simon hem till mig och vi hjälptes åt att baka en tårta till Poppo som fyllde år igår (rättare sagt jag bakade, Simon åt smet). Tårtan blev lite misslyckad, som vanligt när jag bakar någonting hehe, men tanken var fin iallafall. 
 Senare på kvällen åkte vi och åt på Mora Hotell för att fira Poppo ytterligare. Maten var jättegod och när vi satt där och åt så kom en hel busslast med amerikaner in och ville ha mat. Så jag fick världens flashbak när jag satt där med min hamburgare och hörde nästan bara amerikanska runt om mig. Jag saknar USA så mycket och vill åka tillbaka typ nu! 
 Men ikväll så kommer iallafall våra kompisar från Örebro hem till oss och ska bo här över helgen, vilket ska bli jättekul! Så jag kommer antagligen ha fullt upp med i helgen men ska såklart försöka kika in här också. 
 Vi hörs senare!
Kram! 
 
Jag och Simon igår, hahaha 
 
The American way 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback