28 Sep 2013

Hej!
 Imorse så vaknade jag av att klockan ringde kvart i nio. Då satte jag igång min dator, väntade på att klockan skulle bli nio, gick in på ticnet, ställde mig i kö och hoppades på det bästa. Och guess what? Jag fick biljetter till One Direction den 14 Juni!!! Fick tag i parkettplatsen dessutom vilket vi inte hade på förra konserten, så det ska verkligen bli jättekul! Det blir alltså andra gången jag ser killarna, längtar som bara den! 
 När biljetterna var fixade på åkte jag, Lotta och Poppo iväg till Sågmyra och Lager157. Fick med mig en del saker hem som jag kan visa i ett inlägg senare ikväll. Sedan åt vi sen lunch/tidig middag i Rättvik och efter det så åkte vi hem. Ikväll så ska jag eventuellt hem till Natalie, men som sagt så borde jag igentligen plugga. Har lite dåligt samvete över att jag inte har gjort något alls på det som ska vara klart på måndag, så vi får se hur jag gör. Imorgon så kommer jag nog inte kunna plugga någonting eftersom mormor, alla morbröder och kusiner kommer hit. Vet inte hur detta ska gå ihop haha, måste ta mig tid någonstans till att göra alla läxor. Kanske kan börja göra några nu... 
 
Jag och Lotta på förra One Direction konserten här i Sverige. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback