27 Sep 2013

Hejsan! 
 Just nu så sitter jag och väntar på att Simon ska ringa. Tydligen så skulle han föröka övertala mig att äta middag på McDonalds, hmmm. Annars så har dagen varit bra idag. Mitt och Marias fika blev vääälidgt gott om jag får säga det själv. Jag, Maria, Albena och Sofie åkte ner på Mora och åt lunch på Mora innan spinningen, som jag inte var med på idag. Känner av halsen så jag tyckte det kändes bättre att stå över. När de var klara med passet så åkte jag hem med Maria och sen dess så har jag inte gjort så mycket. Jag och Lotta ska eventuellt hitta på någonting, men igentligen så borde jag nog plugga. Jag har typ sjuhundra läxor över helgen, matte, svenska, historia, tysk och ekonomi. Förmodligen får dock läxorna vila ikväll och så får jag ta tag i dem imorgon istället.
 Vi hörs senare! 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback