30 Sep 2013

Hej!
 Kom hem mycket tidigare än jag trodde att jag skulle göra idag vilket var skönt. De pratade bara i tio minuter och sen fick vi skriva på ett papper, det var allt. Annars har skoldagen varit helt okej. Nu så sitter jag och pluggar, som vanligt, och ska nog snart äta.
 Jag trodde att jag AFS eller Explosius skulle höra av sig idag, men det har de inte gjort. Jag hoppas verkligen att de hör av sig imorgon så att hemintervjun blir av den här veckan. Jag vill verkligen komma igång med hela utbytesgrejen! Jag är så jäkla peppad och saknar USA så himla mycket! Så jag håller tummarna att de hör av sig imorgon :) 
 
Photobooth bilder mellan läxorna haha. Låten ovan är den låt som påminner mig mest om USA 2013, den spelades seriöst överallt. Klassisk amerikank country musik. Lyssna och njut :)  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback