8 Sep 2013

 Hejsan! 
Idag har jag haft en väldigt lugn söndag. Började dagen med en välbehövd sovmorgon. Sedan stack jag ut och sprang en sväng. Kom sedan hem och tog en dusch och efter det kom min kusin och min morbror hit en stund. När de hade åkt så kom Lotta hit en kort sväng. 
 En hyffsat lugn söndag ändå. Skönt att ta det lite lugnt dagen innan skolan börjar iallafall. Den här veckan kommer nog skolan ta upp största delen av min tid. Läxor, prov och redovisningar varje dag känns det som. Aja bara 47 dagar kvar till höstlovet och bara 103 dagar till jullovet, haha. 
 Försöker hinna lägga upp nästa del av min vår/sommar imorgon så kika in då :) 
Kram! 
 
Jag och Lotta för nån vecka sedan, tror att vi är coola genom att stå på järnvägen haha ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback