9 Sep 2013

Hej! 
 Just nu så sitter jag med datorn i knät, John Mayer i högtalarna och försöker lära mig 31 tyskaglosor och samtidigt plugga till en redovisning imorgon. Det går sådär haha. Jag kom hem från skolan för några timmar, åt lite och satte sedan igång med att plugga direkt. Dessutom så har jag juridikprov och historiaprov i veckan som jag skulle behöva träna till. Men det får nog vänta till imorgon, tyska och samhällskunskap får räcka idag haha. Annars har dagen varit helt ok. En vanlig seg måndag i skolan. Imorgon ska alla friskvårdare gå upp för Gesundabeget på förmiddagen... Vi får se hur det kommer gå haha. Nu ska jag plugga vidare och föröka lära mig alla dessa tyska ord. Vi hörs senare med del två av min vår/sommar! 
 Kram! 
 
Bra med maccar som man kan leka med mellan lektionerna haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback