TEXAS

I'm going to Texas people!!!!
Ja! Jag ska till Texas! Jonathan ringde igår när jag satt på lektion så jag sprang ut, tog med mig Maria och Annie, pratade med Jonathan och sen sprang runt, skrek lite, skakade och grät. Blev så jäkla glad och överraskad. Hade verkligen inte räknat med att få famij än och att dessutom få den 1 apri. Ingen trodde ju på mig sen när jag försökte berätta det hahah, men efter ett tag blev de övertygade. 
 Jonathan berättade iallafall att jag ska bo i Huffman, Texas. En liten ort på ca 12 000 invånare cirka 5 mil från Houston. Jag ska bo hos ett äldre, pensionerat par som har två söner (som har flyttat ut) två hundar och en katt. De verkar jättegulliga och jag är jättenöjd! Skolan som jag ska gå på heter Hargrave High School och har omkring 900 elever tror jag. Det låter verkligen jättebra och jag är som sagt jättenöjd! Vet inte jättemycket mer än, men lovar att skriva här så fort jag får veta mer. Har fortfarande inte riktigt hunnit ta in allt. Det kommer nog ta ett tag innan allt lägger sig. Men just nu är jag bara jätteglad och går runt och ler hela tiden. Detta kommer jag kunna leva på ett bra tag framöver haha! 
 
 
 
 
 
 


» towa

Åh grattis!! Vad kul :D

Svar: Tack så mycket! Ja verkligen!! :)
Amanda

2014-04-02 // 11:30:00
» Kelin

Åhh så himla kul att vi kommer bo nära varandra! :)

Svar: Ja verkligen! Vi får se till att dra ihop någon Sweden - Texas meetup därborta :)
Amanda

2014-04-03 // 19:48:09

Hej, vad kul att du ska till Texas. Vilken organisation åker du med? :)
Har du lust att göra ett länkbyte?

Svar: Hej! Ja verkligen, är jätte nöjd med min placering! Jag åker med Explorius, såg att du också gör det va? Absolut, länkar dig direkt!
Amanda

2014-04-29 // 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback