Lördag in the US

Återigen ett (väldigt) sent inlägg. Klockan är halv två, och jag borde sova men men. Idag har iallfall varit en lugn lördag. Jag vaknade vid elva, åt frukost och sedan åkte jag och min värdmamma iväg för att handla, fixa ärenden osv. Jag letade även efter en ryggsäck till skolan och jag hittade en som jag ville ha, så nu är den beställd! 
Vid halv sex var vi klara med handlandet så då åkte vi hem och åt middag. Sen dess har jag inte gjort mycket alls, bara setat i soffan och kollat på film. Men det var inte helt fel det heller! 
Imorgon (eller senare idag) kommer min värdbror hem, så jag ska äntligen få träffa honom vilket ska bli jättekul! Han har även med sig ett gäng kompisar då han fyller år imorgon, så det blir fullt hus här ett tag nu. Men som sagt, det ska bli jättekul att få träffa honom! Ska eventuellt träffa lite kompisar imorgon också, så förhoppningsvis blir det en riktigt bra söndag! 
 
 


Vad roligt att vara utbytesstudent :)

2014-09-01 // 02:18:32

Vad roligt att vara utbytesstudent :)

2014-09-01 // 02:18:35

Vad roligt att vara utbytesstudent :)

2014-09-01 // 02:18:37

Vad roligt att vara utbytesstudent :)

2014-09-01 // 02:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback