Meet the Falcons

Tredje dagen på Hargave avklarad! Hade US History first period, sedan Business Law, efter det Sports Medicine. Mitt i Sports Medicine klassen klassen hade vi lunch, och efter lunch fortsatte Sports Medicine, Efter den klassen hade jag training i en och en halv timme. Det var inte alls lika varmt ute idag, så det var skönt. Efter träningen åkte jag hem, åt, sedan åkte jag tillbaka till skolan för Meet the Falcons! Meet the Falcons är som ett pep rally. Man presenterar alla indrottare, som kallas för Falcons eftersom skolans maskot är en falcon, och sedan visar bandet, danslaget och the cheerleaders up sig. Jag och de andra tränarna var med i själva presentationen, så vi fick gå ut en efter en på fotbollsplanen och bli presenterade. Det var lite mäktigt när de sa Amanda Helgeson i högtalarna haha. 
Efter Meet the Falcons åkte vi och åt på en nyöppnad mexikansk resturang här i närheten. Sedan åkte vi hem, jag dushcade och nu sitter jag och fixar med alla school supplies som jag behöver. Måste köpa en ryggsäck så mycket grejer som jag behöver ha med mig varje dag. Böcker till varje klass plus träningskläder, och eftersom jag inte har något skåp måste jag gå runt och bära på alla grejer hela dagen. Så nu börjar uppdrag hitta en fin ryggsäck! 
 
 


Varför har du inget skåp? :o

Svar: Bra fråga! Ingen på min skola har skåp, tror inte ens att det finns på skolan och jag har ingen aning om varför haha.
Amanda

2014-08-28 // 08:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback