Onsdag

Hade alltså practise idag klockan tre! Min värdpappa skjutsade dit mig, och när jag kom dit spöregnade det och åskade som bara den. Så träningen blev inställd, och jag och de anda tränarna fick öva på att tejpa handleder och fingrar istället medan killarna var inne på gymmet. Vid fem åkte jag hem med Aaron och några utav hans kompisar, och nu har jag precis duschat och vi ska snart äta. Lika som igår har jag inga speciella planer imorgon utan vi får se vad som händer! 

Just nu




vem är Aaron?

Svar: Aaron spelar i amerikanska fotbollslaget som jag är tränare på! Hans mamma och min värdmamma känner varandra så det var så vi lärde känna varandra :)
Amanda

2014-08-21 // 06:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback