TEXAS

Ja nu är jag i Texas! Jag kom fram till Houston igår efter två flyg från New York. På flygplatsen i Houston mötte jag mina värdföräldrar, och direkt därifrån åkte vi till en Mexikansk resturang och åt middag. Allting gick verkligen jättebra och min värdfamilj är hur härlig som helst! Tror jag kommer trivas här. 
Idag så har jag varit och fixat nytt simkort, varit på mataffären och träffat Juliette och Martina som är två utbytesstudenter på samma skola som mig. Jag åt även middag hemma hos deras värdfamilj och kom precis hem därifrån. Riktigt kul att få träffa dem! 
Imorgon ska jag till min high school och bli inskriven och få välja klasser vilket ska bli spännande! Jag är riktigt taggad på att få se vilka klasser jag kan ta! 
Nu så ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! Kram på er! 


En blurry bild på mig och Martina
Hemma hos the Kellers 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback