Vaccinationer och mer Mary Kay

Imorse hade jag tid för mina sista två vaccinationer, hepatit och stelkramp. Det gick bra, men jag HATAR verkligen sprutor. Därför fick jag få ligga ner ifall jag skulle råka svimma. Men det känns iallafall väldigt skönt att alla sprutor är klara nu! Åtta stycken har jag tagit inför USA om jag inte har räknat fel.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lugnt och fixat med lite grejer här hemma. Ikväll så kommer Elin från Mary Kay hit igen och ska ha en hudvårdsklass. Den här gången kommer Lotta, Albena och Sofie också, så det ska bli kul! Innan dess så har jag tänkt att baka lite till dem, och även åka till Maxi och hämta ut några paket.
Vi hörs senare! 
 
Nervös Amanda ligger och väntar på att bli stucken 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback