Zoo, kinamat och football practise

Vid nio imorse åkte jag och mina värdföräldrar till the Houston Zoo! Riktigt kul att få se lite av downtown Houston och att gå runt inne på Zooet. Dock var det sååååå himla varmt, air condition är det bästa som finns här nere. När vi var klara på zooet så åkte vi tillbaka till Huffman och åt lunch på en kinarestaurang, alltså en glad Amanda (kinamat är det bästa som finns). 
Efter lunch skjutsade min värdmamma mig till skolan för football practise. Lika som igår fick jag bara typ dela ut vattenflaskor, men lärde känna lite nytt folk iallafall så det var kul! Efter practise skjutsade Aaron hem mig, och när jag kom hem packade jag (finally) upp mina väskor. Så nu ligger det inga resväskor på golvet längre, utan jag har faktiskt flyttat in. 
Imorgon har jag inga speciella planer alls förutom practise klockan tre, så vi får se vad som händer! 





Ååh va gott!:)

2014-08-20 // 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback