2 Jan 2014

Andra januari 2014... Tänk vad fort tiden går. Känns som om det var nyss vi alla var samlade hos Emilia för att fira igång 2013. Men jag känner mig redo att välkommna 2014, även fast det känns lite sorgligt att lämna 2013 bakom sig. 2013 har trots allt varit ett bra år! Och nu kan jag också säga att i år flyttar jag till USA! Härligt! Nu hoppas jag att vårterminen går lika fort som höstterminen har gjort så det blir dags på riktigt snart. Längtar som bara den! 
 Idag har jag iallafall bara tagit det lugnt här hemma. Körde ett ben och mag pass imorse, men sen dess har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt. Enväldigt oproduktiv dag, men sånna får man ha ibland och jag gillar de :) 
 
Hittade den här fina bilden på facebook, tagen på nyårsafton över Mora. Mora kanske är litet, men fint ät det iallafall. 
 


Hej jag ska också åka som utbytesstudent i år och har även en blogg, ska vi länka varandra? Måste bara säga att din blogg är jätte bra!
Kram

2014-01-03 // 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback