2013

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det tror jag nog! Jag och Lotta åkte till Tyskland själva, medvetet ätit nötter, spelat paintball, börjat på gymnasiet och säkert en hel del annat :) 

Hur har ditt 2013 varit?

Både upp och ner! Men trots allt så tycker jag ändå att 2013 har varit ett bra år. Ett utav de bättre hittils! 

Blev du kär i år?

Ja det skulle jag säga att jag blev.

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

 31/3-5/4, 23/4, 8/5, 12/6, 13/6, 5/7, 6/7, 10/7, 21/7, 27/7 och 19/8. Finns säkert fler :) 

Vad är din största framgång 2013?

Skulle säga att det är hur mycket jag har vuxit som person under 2013. 

Bästa köpet?

Alla konsertbiljetter, mina Primeboots , min Canon 650d och min MK travel tote. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Antagligen shoppingen i USA, shopping (kläder, skor, väskor) här hemma eller fika.  

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket har gjort mig glad! Mina underbara vänner och familj bl.a. Även att vara i USA och att äta fried rice, fried rice gör mig riktigt glad <3 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Undressed, Under the sun, I need your love, Change your life, Everybody talks, What about love, Fall down, Am I wrong, Cruise, Kiss me för att nämna några! 

Vem har du umgåtts med mest?

Eih chatten gänget! Ni vet vilka ni är :) 

Vart reste du under 2013?

 USA, Canada och Tyskland! 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Inget speciellt som jag kan komma på just nu. Kanske lite mer äventyr, vilket jag tror 2014 kommer bli fullt av!  

Vad gjorde du på din födelsedag?

Bakade, städade och firade med släkten. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja absolut, mycket hade kunnat varit bättre. 

Vem saknade du?

Flera stycken.  

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Njut! Lev i nuet och tänk inte så mycket. In the end you only regret the chances you didn't take.

 
 


Hej! Jag är med i facebook gruppen för de som ska till Usa nästa år. Och jag gör gärna ett länk byte :) Kram

2014-01-01 // 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback