Lately

Dagarna rullar på som vanligt. Skola, träna, plugga, äta, sova, det är ungefär vad jag har tid med nu för tiden. Inte så mycket mer tyvärr. Skolan har kommit i gång på riktigt igen och läxhögen bara växer och växer. Men samtidigt så känns det skönt att ha rutin på dagarna igen. 
 På utbutesstudentfronten så har det inte heller hänt någonting nytt. Väntar just nu på att bli accepterad av Ayusa och sedan är det bara att vänta på att någon familj därborta på andra sidan Atlanten bestämmer sig för att de vill ha mig hos sig. Jag har också två vaccinationer nästa vecka och ett get ready möte i februari, men det är nog allt som är på gång just nu. Så fort någonting nytt intressant händer på den fronten så kommer jag skriva det här, vilket vi hoppas blir snart :) 
 
Lite bilder från den senaste tiden. Obrervera Simons sms längst till höger på första raden...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback