Varför vill du stå med mig i regnet?

 Hej på er!
Söndag igen. Måndag imorgon. Inte jättekul, hade gärna haft helg ett tag till. Det känns som om den här veckan kommer bli en busy vecka. Har två redovisningar, vaccination, en föreläsning och antagligen en massa läxor på det. Men det är bara att ta sig igenom det, kan iallafall glädja mig med att den här vaccinationen blir den näst sista  innan jag åker. Jag räknade ut att när alla sprutor och grejs är klart till USA så kommer jag ha blivit stucken sju gånger. SJU GÅNGER! För mig som är extremt spruträdd så är det helt jäkla otroligt. Har hållit på och svimmat varje gång men jag har iallafall klarat det och är stolt över mig själv.
  Nu till något helt annat. Jag åkte längdskidor för första gången på flera år i helgen. Jag åkte cirka fyra km och det var inte kul, haha. Min kondition + min ovana skidåkarteknik gick inte ihop. Det var helt enkelt jättejobbigt. Tänk när jag var yngre och åkte flera gånger i veckan. Det var ett tag sen det. Får nog lov att ta upp det igen, det känns som ett måste om man bor här i Mora, haha. Resten utav helgen har varit väldigt lugn. Har varit på bio med Maria, Albena och Sofie, bakat Puppy Chow kakor (som nästan är slut Lotta, finns bara fyra kvar så skynda dig hit) , tränat, städat och bara tagit det lugnt. En väldigt skön helg med andra ord :) 
 
En väldigt gammal låt som jag nyss hittade tillbaka till. Vad hände med Newkid igentligen? Hur som helst, låten är iallafall riktigt grym. 


Hej! Jag ska åka som utbytesstudent till Japan i sommar, och startade precis min utbytesblogg och undrar om vi kan göra länkbyte! Jag vet inte om du vill länka till någon som inte ska åka till USA, men jag tänkte att det i alla fall kan vara värt att skriva! Sedan så har jag noll koll på hur man får in länkarna på bloggen, så perhaps you could guide me trough it!
Tack på förhand, I guess!
peace

2014-01-24 // 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback