7 juli

Hej! 
Ledsen för dålig uppdatering, men sen jag började jobba i fredags har jag haft fullt upp. Idag fick jag dock sluta redan halv två, vilket var perfekt med tanke på vädret. Typiskt att det skulle bli fint väder precis när jag började jobba. Men iallafall så träffade jag först Lotta och Johan på glassbåten en stund direkt när jag slutade. Sen åkte jag och mötte upp Esme och Julia, och vi åkte ner på Sanda och la oss på en brygga och njöt av solen tills vi blev halvt dränkta av en vattenskoter så då åkte vi hem haha. 
Nu ligger jag i min säng och kollar på Gossip Girl, som vanligt. Har blivit beroende av det, och nu har jag bara sista säsongen kvar så nu måste jag kolla klart. Min chef sa föresten att jag slapp jobba imorgon, så nu har jag två dagar ledigt istället för en. Gissa on jag blev glad. Så nu ska jag förhoppningsvis hinna njuta av vädret som bara den innan jag börjar jobba igen! 






vad härligt :)

2014-07-20 // 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback