Head in the clouds got no weight on my shoulders

Hej på er! 
Man ska inte klaga på fint väder, men seriöst vad varmt det är!!? Lyckades faktiskt få solsting/vättskebrist/värmeslag i onsdags haha. Mådde illa och allting snurrade ett tag, så det var inte så kul. Så därför försökte jag undvika solen så mycket jag kunde igår och dricka en massa vatten. Idag har jag iallfall jobbat som vanligt. Bara fyra jobbdagar kvar nu! Efter jobbet åkte jag och Simon ner på glassbåten och satt där en stund vilket var väldigt mysigt. Nu har jag varit hemma i några timmar och jag tänker nog sticka ut och träna en stund alldels strax. Vi får hoppas att jag inte dör av värme under tiden haha. Annars har jag nada planer för ikväll, kommer nog bara vara hemma och ta det lugnt för imorgon är det jobb som gäller igen. Som sagt, bara fyra dagar kvar nu! Kämpa kämpa! 
 
 


» Emma

Hej! Jag åker också till USA som utbytesstudent i höst och undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte? :)

2014-07-26 // 01:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback