I'm a little drunk on you and high on summertime

Började min lediga dag idag med att åka och fixa lite grejer till min värdfamilj. Jag tror jag har tänkt ut allt jag ska ta med mig till dem, och om det blir som jag har tänkt mig kommer det nog bli jättebra! 
Efter lunch träffade jag Esme, Isabell och Lotta nere på Tingsnäs för lite picknick. Trots en kort regnskur var det väldigt mysigt. När jag kom hem råkade jag somna på soffan på altanen en stund, och sedan har jag kollat på fotboll nu på kvällen. Tror ingen missade Tysklands utklassning. Galet. 
Imorgon ska jag till banken för att fixa nytt bankkort inför USA, men annars har jag inga planer. Bara njuta av ännu en ledig dag! 





» Kajsa

Jättefina bilder!! Kolla gärna in min blogg, bloggar om allt från min vardag till skönhet till tips och fina bilder! Kram

2014-07-18 // 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback