Tidig morgon

Igår fick jag för mig att jag skulle upp tidigt idag och ut och gå, och det gjorde jag också. Satte klockan på halv sju, kravlade upp ur sängen och gick ut. Det slutade med att jag gick sju kilometer och jag måste säga att det var ganska mysigt. Soliga sommarmornar påminner mig så mycket om när jag var liten och brukade gå ut och gå med mormor varje morgon. 
Nu så sitter jag i köket och har precis ätit frukost. Vid tre idag kommer en tjej från Mary Kay hit och ska leverera lite produkter och även ha en liten sminkrådgivningsklass. Efter det så ska jag ta tåget till pappa, och innan dess ska jag packa och fixa lite här hemma. Förhoppningsvis hinner jag med det tåget jag har tänkt. Hoppas ni får en fin och solig torsdag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback