Okay? Okay.

Idag har varit en riktigt mysig söndag! Vid halv ett åkte vi upp till Rättvik och köpte kinamat och tog med oss den till hem till Ingvar och Ingalill som är här på besök från Chicago. Dessutom är det Ingalills födelsedag idag, så vi passade på att fira den samtidigt. Så vi hade en riktigt mysig lunch i Rättvik, var där till fem ungefär, och sedan åkte vi tillbaka till Mora. När vi kom hem så mötte jag upp ett gäng trevliga människor på bion och så såg vi The Fault In Our Stars. Den var seriöst riktigt riktigt bra! Grät som bara den, herregud vad den berörde. Om ni inte har sett den, gå och gör det! 
Nu så sitter jag och letar bra musik då jag är grymt trött på min nuvarande spellista, och försöker dessutom packa lite. Imorgon åker jag nämligen till Örebro/Arboga och blir kvar där tills på torsdag, och pga att jag är världens sämsta människa på att packa och dessutom väldigt lättdistraherad så går det inte jättebra. Kommer sluta med att jag får stresspacka imorgon. Som tur är åker vi inte för ens än på kvällen, så jag har lite tid på mig imorgon med. 
 
Bilder från idag 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback