Drogar kolasås, lotusblomma och heat protector

Hej på er!
Måndag idag, dock ingen skola vilket var väldigt skönt. Började dagen med att gå på intervju angående sommarjobb. När det var klart åkte jag och Julia ner till Apoteket, dels för att handla någonting till min hals men också för att få träffa Isabella Löwengrip. Vi läste på hennes blogg att hon skulle åka runt på olika apotek som säljer LLC idag, så då kände vi att vi fick lov att åka dit. Utöver halstabletter så fick jag även med mig en deo, ett torrschampo och en heat protector för håret från hennes eget märke LLC med mig hem. Allting som de sålde och det jag fick med mig hem luktade verligen så sjuuuukt gott, och det ska bli spännade att se hur produkterna är! Isabella var verkligen jättetrevlig, och det var kul att få prata lite med henne. Verkligen en inspirerande person!
Efter vårt apoteksbesök så gick vi runt på stan i några timmar, åt lunch och mötte sedan upp med Esme. En helt okej måndag med andra ord! När jag senare på kvällen kom hem så kom Simon hit och jag pratade även lite med min värdmamma och vi bestämde oss för att skypa en stund, så det har jag också hunnit med idag. Det var lika trevligt som vanligt att få prata med dem, och allting känns bara bättre och bättre. Mina båda värdförlädrar var på min framtida skola idag och kollade upp vilka klasser jag kommer kunna ta och pratade även med skolans head trainer. Eftersom jag här i Sverige pluggar friskvård så har vi pratat om att jag kanske kunde få coatcha skolans american football team, och det var det de diskuterade med head coachen om. Och tydligen, om allt går som de ska, så kommer jag få vara med och coacha laget och då även få följa med på alla deras matcher! Jag är seriöst jättetaggad på det hahah, och eftersom american football är så pass stort i Texas känns det ju ännu bättre! Kommer förhoppningsvis bli grymt! 
Nu ska jag gå och sova så jag blir av med min hosta och mitt halsont någon gång. Får låta bli att skrika så mycket på One Direction konserter haha. Gonatt! 
 


» Sofie

Hej! Jag har precis startat en blogg om mitt utbytesår i USA, är du intresserad av ett länkutbyte?

2014-06-16 // 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback