Midsommar 2014

Hej på er!
Midsommarafton igår! Som sagt spenderade jag min midsommar med släkten uppe i Gärdsjö, och det var verkligen jättemysigt! Vi åkte upp till mormor på förmiddagen för att äta lunch där och för att hon skulle hjälpa mig med Bodadräkten. Efter lunch åkte vi vidare till Gärdebyn för majstångsresning och efter det vidare med traktor och vagn hem till Arthur och Gun-Britt som höll i själva firandet med släkten. Vi åt en massa god mat, pratade, skrattade, tog bilder, frös, hade fem-kamp och en massa annat trevligt. Det var som sagt riktigt riktigt mysigt och kul att få träffa släktningar som man annars inte träffar så ofta. Så en riktigt lyckad midsommar blev det för min del! 
Idag har jag inte gjort mycket alls förutom att fixa min visa application. Nu har jag ett möte inbokat på den amerikanska ambasaden den 2 juli, och efter det är allting typ klart inför USA. Galet galet galet!! Snart är det dags!! 
 
Lite blandade bilder från min midsommar
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback