Ögoninflammation och annat mysigt

Hej på er! 
Igår gjorde jag absolut ingenting av intresse als. Låg bara hemma och försökte bli av med min föskylning hela dagen, och hängde även med Simon ett tag. Idag så har jag inte heller gjort särskilt mycket. Har varit och handlat lite inför midsommar imorgon, men annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Som rubriken säger så vakande jag med ögoninflammation imorse, yeyy. Så nu har jag fått någon typ av medicin som ska hjälpa mot det, så jag hoppas det är bättre till imorgon. Planerna inför imorgon är annars att åka till mormor på förmiddagen, och fira midsommar med släkten och amerikanarna på eftermiddagen. Så förhoppningsvis kommer det bli en riktgit bra och mysig midsommar! Vi hoppas på det!
 
 
 
 
 


fin bild!!

Svar: Tack så mycket! ♥
Amanda

2014-06-19 // 22:33:20

Hej! Jag bara undrar varför du åkte med Explorius? Vad fick dig att välja det? Och har det varit bra? För jag håller på att vela fram och tillbaka med olika organisationer nu. Kram

2014-06-20 // 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback