Update

 
Hej på er! 
Det var ett tag sen jag skrev här nu. Nu är iallafall första året på gymnasiet avklarat. Väldigt skönt, men samtidigt sorligt att jag aldrig mer kommer gå i EK13a. Vi var en väldgit bra klass! Men som sagt, det är väldigt skönt att ha det första året avklarat. Nu väntar ett förhoppningsvis grymt sommarlov och sedan USA i augusti. Galet. 
Jag tänkte iallafall skriva en liten update om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I onsdags hade bästa Emilia sin avskedsfest. Hon flyttar till USA på tisdag nästa vecka, men åkte till Stockholm för att spendera de sista dagarna i Sverige där i torsdags. Så i onsdags ''firade'' vi henne hela kvällen, vilket var sorgligt men kvällen var ändå grym. I torsdags hade vi skolavslutning och efter den var det dags att säga hejdå till Emilia vid tågstationen. Gråtfest deluxe. Vår amerikanska kommer vara så saknad här i Mora <3 
I fredags så var jag på One Directions konsert i Stockholm. Vi tog tåget från Mora vid sex och kom fram till Friends arena vid elva. Sedan satt vi och köade i fem timmar innan det var insläpp på arenan. Trots att vi hamnade riktigt långt bak i kön lyckades vi hamna väldigt långt fram vid stängslet på konserten. Vi stod där i nån timme och väntade och sedan under förbandet. Men när förbandet spelade så började jag må riktigt dåligt. Mådde illa, var yr, trött och kände mig svimfärdig. Så när förbandet hade spelat klart blev jag utburen av en säkerhetsvakt och fick hjälp att gå därifrån. Så det kändes ju lite ovärt att ha köat så länge och sedan hamna längst bak hahah. Men det var iallafall skönt att kunna stå därbak och njuta av One Direction utan att bli mosad framme vid stängslet, så trots att det kändes väldigt surt blev konserten grym. Mådde antagligen som jag gjortde pga. vätskebrist och trycket framme vid stängslet, men efter lite (mycket) vatten, en macka och lite luft så mådde jag bättre. Dessutom var säkerhetsvakten väldigt hot, så det gjorde det hela lite bättre hahah. 
I går jobbade jag och Esme på min gudmors kompis bröllop hela dagen, och idag har jag inte gjort särskilt mycket alls. Lotta är här och rensar ur min garderob som vanligt. Knarkar halstabletter gör jag också, skrek antagligen lite för mycket i fredags haha. 
Det är vad jag har haft för mig de senaste dagarna! Nu när jag har sommarlov så har jag tänkt att uppdateringen här kommer bli bättre. USA närmar sig desutom, och eftersom jag har tänkt att blogga i USA så är det lika bra att jag vänjer mig vid att blogga nu under sommaren! Så vi hörs hörrni! Kram! 
 
 


Hej! Mitt namn är Clara och jag åker som utbytesstudent 14/15. Jag undrar hur du har gått tillväga för att sprida din blogg, finns det någon speciell sida? :)
Hoppas du vill länka till min blogg också! Kram

2014-06-16 // 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback