Guess what?

Hej på er tappra läsare som fortfarande kikar in här! Kul att det finns några iallafall trots att min bloggning ligger i botten. All kärlek till er <3 
 Idag kan jag iallafall glädja er med att jag numera är officiellt antagen av AYUSA! Såg mig själv på deras hemsida imorse och fick mejlet av Jonathan senare på dagen. Har gått runt och väntat på detta hur länge som helst känns det som, så ni kan förstå glädjen! Nu är det bara att vänta på att någon familj ska välja mig. All denna väntan, I'm going craaaaazy haha. Vill bara att någon ska välja mig typ nu. Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Har iallafall en hel del roliga saker inplanerade under våren och sommaren som jag kan se fram emot, dessutom är det bara 97 dagar kvar till skolan slutar! Woop woop! 
 Var bara detta jag ville berätta, att jag numera är en Ayusa Student. Nu är det fan på gång alltså! Snart flyttar jag till USA! Galet! 
 
 


» Sara

Hej! Jag vet inte om du kommer ihåg mig men vi skrev bara en kortis för ganska så länge sen då ja bara hittade din blogg och såg att du också skulle åka till USA! :))

Jag ville bara kolla om du möjligen också ville dela länkar, d.v.s. länka till varandras bloggar?

Ska bli så himla roligt att läsa om när du får din familj o vart du hamnar o allt! :) Kram!

2014-03-23 // 13:51:44
» Kelin

Hej, har länkat dig via min blogg från fb gruppen!! skulle vara super gulligt av dog att göra det samma! Hoppas du får din placering snart! kram :)

2014-03-27 // 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback