Let there be light

 
 Hej hej! 
Ligger just nu och kollar på top model och försöker plugga lite matte. Tyvärr går det sistnämnda inte jättebra. Har matteprov imorgon så skulle verkligen behöva plugga. Får ta tag i det när top model slutar. Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt. Slutade vid två men hade utvsamtal vid halv fyra, så istället för att åka hem så stannade jag kvar i skolan och spenderade lite tid med de två esteterna på bilden ovanför. Bra människor de där. 
 Nu har top model redan slutat haha, så jag antar att det är dags för mig att ta tag i matten. Tråkigt värre men det måste göras. Wish me luckkk
 
 


» Sofia

Hej Amanda! Har du lust att göra ett länkbyte? :)

2014-03-26 // 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback