Två dagar

Och våren bara fortsätter. Känns som om det är det ändå jag skriver om nu för tiden, men jag kan inte låta bli. Det skulle tydligen snöa i helgen igen så nu försöker jag njuta utav solen så mycket det bara går. Annars så har jag spenderat dagarna i skolan och på gymmet med Maria. Vi var där och tränade igår och idag efter skolan, därav alla gymbilder, haha. Och imorgon så är det redan fredag igen. Veckorna flyger förbi. Bara 12 veckor i skolan innan sommarlovet och då är inte alla helgdagar inräknade. Woop woop! 
 Jag har kommit på att jag är riktigt dålig på att börja och avsluta mina inlägg. Händer alltid så plötsligt haha, och lika kommer det bli den här gången för nu ska jag gå och ladda inför Blacklist. Kram på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback