12 oktober och 30 grader varmt

Hej på er! Det var ett tag sen, iallafall fem dagar haha. Jag har verkligen haft fullt upp med skolan och läxor, så därför har blogget fått stått tom i några dagar. Nu börjar jag äntligen komma back on track med läxor efter mina två veckor iväg från skolan, så förhopningsvis ska jag hinna uppdatera lite mer den här veckan. Denna vecka är nämligen homecoming week! På onsdag är det homecoming parade, på fredag homeoming game och på lördag har vi våran homecoming dance. I'm so excited! Det ska bli så himla kul att få uppleva! 
Så vad har jag haft för mig dessa dagar när bloggen har stått tom förutom att drunkna i läxor? Jo jag har bland annat råkat uppehålla ett football game genom att springa över planen med en vattenflaska, jag har fått F som betyg för första gången i mitt liv, jag har gjort mitt livs sämsta muntliga redovisning, jag har jobbat på min första bortamatch (killarna har vunnit alla sina spelade matcher, sex stycken i rad nu *proud*), jag har ätit snickers och fundip för första gången och jag har skrattat så mycket så jag började gråta under en lektion. Jag har med andra ord haft några helt okej dagar, dock saknar jag alla hemma i Dalarna! 
Nu ska jag gå och fixa min lunch till imorgon och packa väskan. Gör gärna så mycket som jag kan kvällen innan då jag går upp 5.15 varje morgon, så om jag skulle ställa mig och fixa lunch då skulle det nog inte bli så lyckat, skulle nog somna hahah. Vi hörs imorgon! 
 
En bild uppifrån the pressbox över the football field
Keanna and me//me and Martina 
Me, Juliette and Nicole aka the squad 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback