Friday night is always going to be football night

Hej på er! 
Här borta är klockan snart halv elva på förmiddagen och jag vaknade precis. Ska alldeles strax gå och äta frukost och fixa mig, men tänkte kika in här en snabbis innan och berätta om min fredag. Hade skola som vanligt, och fick en massa läxor. Vid halv två gick jag ut till the football field med de andra tränarna och football players, hängde där ett tag och sedan gick vi tillbaka till skolan för pep rally! Efter the pep rally gick vi tillbaka till the football field igen, var där ett tag och sedan åkte jag hem. När jag kom hem fick jag lite läxor gjorda, åt middag och sedan åkte jag tillbaka till skolan igen för att kolla på the football game. Killarna vann för femte gången i rad nu och genom det så slog det något typ av skolrekord! Grymt, I'm so proud! 
Efter the game åkte jag, Nicole, Juliette och Keith till Sonic och köpte shakes och hälsade på Daniel som jobbar där. Sedan åkte vi runt i Huffman ett tag innan Keith skjutsade hem oss. Både Juliette och Nicole är utbytesstudenter och vi bor väldigt nära varandra, så när Keith släppte av oss stannade vi kvar ute och bara stod och pratade om hela utbytesgrejen i typ en timme. Så glad att jag  har lärt känna dessa tjejer och det känns trygt att veta att vi just nu går igenom exakt samma sak. Det är så mycket tankar som far runt i huvudet och det är skönt att kunna dela med sig av dem till några som vet hur det känns. 
Idag är det läxor som står på schemat, och ikväll har jag eventuellt planer men vi får se vad som händer. Vill gärna få så mycket gjort som möjligt under helgen så jag slipper ha så mycket under veckan. 
Nu verkar det som om min värdfamilj är vakna, så jag ska gå ut i köket och äta frukost med dem Vi hörs senare eller imorgon! Kram på er! 
 
Jag och Daniel//Jag och Dakota
The field 
Gänget på Sonic 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback