Homecoming parade

Puh såger jag bara. Nu känner jag äntligen att jag börjar komma ikapp med alla prov och läxor. På förmiddagen hade jag PSAT testing från halv åtta till elva. Det var typ bara övning inför SAT som alla junuors kommer ta nästa år när de ska söka in till olika collages, så jag tog det inte jätteseriöst. Gjorde bara de frågorna jag kunde och resten hoppade jag över, så största delen av lektionen låg jag bara över bänken och halvsov haha. 
Efter PSAT hade jag en sports medicine, lunch och sedan football practise. När practise var slut åkte jag, de andra tränarna och the footballplayers till the homecoming parade! Homecoming parade går ut på att atleterna på skolan åker runt på flak och kastar ut godis till folk som står längst med gatorna. Vi tränare hade ett eget flak/vagn som vi åkte runt på och kastade godis. Himla amerikanskt och kul att uppleva! 
När det var klart åkte jag och min värdfamilj till en mexikansk resurang och åt middag, och sedan hem igen. Hemma har jag bara gjort lite läxor och tagit det lugnt. 
Nu ska jag gå och lägga mig (som vanligt när jag bloggar haha) så gonatt! Vi hörs imorgon! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback