Måndag i Huffman

Hej på er! 
Ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp de senaste dagarna så bloggen har fått legat lite i bakgrunden. I lördags gjorde jag läxor hela dagen, och på kvällen kom Keith och hämtade upp mig och så åkte vi till en bonfire när det var runt 30 pers från skolan. Det blev en riktigt lyckad kväll med alla Huffman männsikor! 
På söndagen var jag hemma hela dagen. Gjorde läxor, skypade med familjen hemma i Sverige, var ute och gck med min värdmamma och hängde vid poolen. På kvällen kom min värdbror och hans fru över och åt middag, och även Juliette och Martina, utbytesstudenterna i huset bredvid, så det var kul! 
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade football practise till fem, åkte hem med Aaron, kom hem, åt middag, duschade och nu sitter jag här och ska kolla på Blacklist aka bästa serien någonsin. Så jag ska kolla klart på Blacklist och sedan ska jag gå och lägga mig. Imorse tog jag för första gången bussen till skolan och då den går 6.45 blev det en tidig morgon. Jag kommer ta bussen imorgon också, så jag ska försöka se till att gå och lägga mig i tid så jag orkar upp imorgon. Vi hörs, kram på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback