Selfie alert

Hej!
Har precis gjort klart alla läxor och ska alldeles strax gå ut och fixa lunch till imorgon. Igår och idag var två vanliga dagar i skolan. Igår missade jag dock träningen för att jag skulle gå och vaccinera mig mot influensan. Inget jag brukar göra, men min värdfamilj ville att jag skulle göra det och även min tränare. Så jag tog den, trots att jag hatar sprutor och nästan svimmade som vanligt (därav ispåsen på huvudet som syns på bilden nedanför). Idag var jag iallafall på träningen som vanligt, och efter den jobbade jag på ett middle school game. 
Grymt ointressant inlägg, men har tyvärr inget intressantare att skriva. Imorgon ska jag och de andra tränarna iallafall klä ut oss till fotbollsspelare Halloween till ära, så det ska bli kul! 
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! Tänker på er när jag står ute på fotbollsplanen och svettas i shorts och 30 graders värme haha. Kram på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback