Svullen fot, kyla och football game.

Idag har varit en lååång dag. Tog bussen till skolan vid 6.45 och hade fyra utav mina sju prov då tre blev inställda. Vid två gick jag ut till the football field med Robyn, och då, typsikt mig, snubblade jag på nån sten bumper grej som finns på parkeringen. Så min fot blev lite svullen och blå ett tag, vilket resulterade i att jag missade början av practise för jag fick sitta med is på foten inne i the training room istället. Aja, det var inget alvarligt som hände iallafall så var med på practise resten av tiden. 
När träningen var slut hängde jag vid planen med de andra tränarna tills mellanstadie football matchen började som jag jobbade på. Det var min första mellanstadie match och den var inte alls lika kul som en varsity match, men mycket lugnare och mer tid att bara gå runt och prata. Lika som igår så var det kallt ute idag (blir lika förvånad varje gång, det ska inte vara kallt i Texas!?), och jag som inte tänker på att ta med tjockare tröjor fick även idag sno Collins tröja ett tag. Råkade även tappa en halv subway macka på the football field, återigen typsikt mig, vilket inte var sådär jättekul haha. Matchen slutade vid sju/åtta så då åkte jag hem och sedan dess har jag inte gjort någonting alls. 
Nu så ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Imorgon har jag PSAT (är det motsvarande pre-högskoleprov i Sverige?) hela förmiddagen, så det blir ännu mer prov. Vi hörs imorgon, gonatt! 
 
The football field 
Me and Dakota 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback