Trött tisdag

Klockan är kvart över elva och jag sitter på och väntar på att min pasta som jag ska ha till lunch imorgon ska koka klart. Jag borde egentligen ligga och sova nu då jag har varit hur trött som helst hela dagen, men jag hade ett Business Law projekt att göra som drog ut på tiden så nu sitter jag här. Nu är jag klar iallafall så bara maten blir färdig kan jag gå och lägga mig. 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Under första lektionen så fick både jag och Sofia, utbytesstudenten från Brasilien, en lapp där det stod att vi skulle der till skjuksköterskan nästa lektion. Vi båda kollade på varnade och blev jätterädda att vi skulle få lov att ta någon spruta som vi hade missat. Som tur var var det iget sånt, utan de ville bara komma våran syn och hörsel så vi hade inget att vara oroliga för. 
Skolan slutade två och då började football practise. Killarna hade träning i några timmar, och vid halv sex åkte jag hem med Aaron. När jag kom hem åkte jag och min värdmamma och handlade, och sedan har jag gjort läxor hela kvällen. So much homework, so little time. Så känns det nu. Vill bara få allting gjort så jag kan få ta det lugnt. 
Nu är pastan klar så nu ska jag fixa min lunch och sedan gå och lägga mig! Vi hörs imorgon, gonatt!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback