Birthday party

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Jag tog sovmorgon till tio ungefär. Sedan åt jag frukost och träffade min värdbror som hade kommit hit under natten. Planen var egentligen att jag skulle till the mall med Daniel idag, men det blev inte av. Så istället var jag med och firade min värdbror, som fyller är idag, med hans vänner som är här. De kom hit vid två/tre och sen dess har jag hängt med dem, badat i poolen och skrattat som bara den. Så trots allt var som sagt idag en bra dag! 
Imorgon är jag ledig från skolan pga Labor Day, så vi får se vad jag hittar på. Eventuellt ska vi åka till Galveston och äta där, men vi får se! 






Haha, stackare som fick tårta i ansiktet :P

2014-09-01 // 07:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback