Can I get a hiyyaaa

Torsdagar måste nog vara den dag jag tycker minst om i skolan här borta. Först hade jag engelska, där hade vi ett vocab test som gick helt okej. Efter det hade jag aquatics, där hade vi också ett vocab test som också gick bra, och sen kollade vi på en film om fiskar. Efter aquatics hade jag office aid. Vet inte om jag har förklarat vad office aid är för någonting, men det är iallafall en klass där man hjälper till i receptionen på skolan. Så det är ingen riktig klass och man får inga betyg eller läxor. Det enda vi gör i office aid är typ att sitta och prata med varandra, så det är ändå en helt okej klass haha. Efter ofice aid hade jag lunch, och efter lunchen hade jag matte där vi gick igenom en massa formler och grejs. Lika som igår var alla lektioner dubbelt så långa idag, så alltså 90 minuter. 
Vid tre slutade jag, och då gick jag bort till the football field och var med på varsity träningen. När killarna hade tränat klart åkte jag hem, åt, bytte om, och vid fem åkte jag tillbaka till skolan. Där var jag till halv nio och jobbade på the sophmore football game. Tyvärr förlorade killarna de andra laget gjorde en touchdown under de sista tre sekunderna, men det var grymt kul ändå. Fick beröm av Riley, skrattade som bara den och träffade nya trevliga människor. 
Imorgon är det spelar varsity hemmamatch, och den ska jag jobba på vilket ska bli riktigt kul! Dessutom är det pep rally på skolan imorgon! Så I'm excited!
 
Återigen jag MÅSTE bli bättre på att ta bilder, här är iallafall en bild innifrån min skola. Jätte intressant I know.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback