Football night

Idag har varit en riktigt lång dag. Dagen började med att jag försov mig, så jag fick stressa som bara den till skolan. Jag var i skolan vid 7.25 och hade lektioner fram till 3. Då gick jag över till the football field, var med under varsity killarnas träning, och började sedan ställa i ordning inför matcherna. De spelade tre olika matcher ikväll, freshman, sophmore och jv. Den första matchen var sophmore och det var den jag som jobbade på. Killarna vann med 28-0, och även fast jag inte vet mycket om american football vet jag att det är riktigt bra haha. 
Efter deras match stannade jag kvar och hängde med de andra tränarna ett tag innan jag mötte upp med Juliette, Nicole och Chris. Vi var kvar och kollade på freshman matchen och även en del av jv matchen. Klockan han bli åtta innan jag kom hem, och sen dess har jag ätit, duschat och gjort läxor. Nu så ska jag alldeles strax gå och lägga mig, och försöka att inte försova mig imorgon. Förhoppningsvis går det bättre imorgon än det gjorde idag. Gonatt! 

Bilder på the football field under the jv game. Människorna som ni ser längst med sidlinjen med blåa tröjor är några utav de anda tränarna, så det är så jag ser ut under matcherna. 




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback