Let the athletic trainer handle it och svar på kommentar

Jag har faktiskt haft en riktigt bra måndag idag! Hade skola som vanligt fram till två, och sedan var jag på killarnas träning. Efter träningen åkte jag hem med Aaron, kom hem, åt middag, tränade, gjorde läxor och nu sitter jag i vardagsrummet tillsammans med min värdpappa. Som ni kanske märker ser mina dagar väldigt lika ut under veckorna. Skola, träning, läxor, det är ungefär så mina dagar ser ut. Men jag gillar det, jag tycker faktiskt om att vara på skolan tio timmar om dagen. Det är där allting händer. Livet kretsar verkligen så mycket mer kring skolan här än det gör hemma. 
 
Kommentar från Maja
Vad är det för lön du har fått? Jobbar du med något i USA? Vet du någon utbytesstudent som jobbar?
Jag får lön från det jag sommarjobbade i sommras. Jag jobbar ingetning i USA, det är olagligt till och med tror jag. Att sitta barnvakt, klippa gräset t.ex. är okej, men man får inte ha någon anställning.
 
Vad tycker ni om min nya tröja? Alla student trainers fick varsin idag, and I love it! 
 


Skitfin tröja ;)

2014-09-09 // 07:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback