On our way

(Detta inlägg skulle egentligen ha lagts ut i morse men internet krånglade i bilen. Nu är vi på väg från ett college football game till min värdbror. Skriver mer om det senare eller imorgon!) 

Sitter just nu i bilen på väg till min värdbror som bor omkring fyra timmar bort. Vi åkte hemifrån vid nio, så vi har en bit kvar. 
Igår så hade jag iallafall en vanlig dag i skolan. Sista lektionen hade vi ett pep rally i gympasalen, där presenterades the football team och the volleyball team, the cheer team uppträdde och bandet spelade. Riktigt kul, och så himla amerikanskt! 
Efter the pep rally åkte jag hem, åt, bytte om och åkte sedan tillbaka till skolan. Där började jag och de andra tränarna ställa iordning inför matchen. Matchen började vid 7.30, och vid halv elva var jag hemma. Killarna vann och vi hade grymt kul. Friday nights are the best. 
Nu ska jag sova en stund medan jag kan, lika bra att passa på när jag sitter i bilen haha. Vi hörs senare! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback