Onsdag

Hej på er!
3 september idag, galet! Kan verkligen inte fatta det, då det är ca 35 grader här borta varje dag. Verkligen inte normalt september väder för min del. 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag hade US History, Business Law, Sports Medicine och sedan träning efter skolan till fem ungefär. Efter träningen åkte jag hem med Aaron, kom hem, duschade och åt den godaste middagen jag har ätit på länge. Nämligen köttbullar, potatismos, lingonsylt och brunsås. Inte riktigt som hemma, men herregud vad gott det var. Amerikansk mat är god, men jag saknar verkligen svensk mat. Kommer aldrig någonsin klaga på skollunchen när jag kommer hem. Skollunchen här är verkligen inte bra alls, och min fantasi när det gäller egenlagad lunch börjar ta slut. Det jag lever på är basically mackor, pasta och sportsbars. 
Appropå lunch så ska jag fakriskt gå och fixa min lunch för imorgon nu. Det blir rester från middagen, alltså köttbullar. Herregud vad folk kommer kolla konstigt på mig vid lunchen imorgon haha. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback