Update

Hej på er! Ledsen för dålig bloggning, men de senaste dagarna har jag verkligen haft fullt upp. i lördags åkte jag och mina värdföräldrar som sagt till min värdbror som bor i Austin. På lördagen var vi även på ett college football game mellan Texas State och Navy vilket var jättekul! Lite större än the high school football games som jag är van vid haha. Dock var det verkligen hur kallt som helst båda lördag och söndag. På matchen hade jag seriöst på mig två t-shirts, en football jersey och två koftor och frös fortfarande som bara den. Texas vad händer liksom? Nu är det dock back to normal med 30 grader varje dag haha. 
Söndagen spenderade vi hemma hos min värdbror, och sedan till stor del i bilen på väg hem. Måndagen var en vanlig dag i skolan med football practise efter skolanr. Åkte hem med Aaron, åt middag, gjorde läxor och gick och la mig. 
idag har också varit en vanlig dag i skolan. Dock hade jag en muntlig preseantaion på juridiken som jag verkligen var hur nervös för som helst, men det gick bra. Läraren sa till och med till de andra eleverna att använda min presentation som mall för hur en presenation ska göras, så det gjorde mig lite stolt. Efter skolan hade jag practise i två timmar, sedan åkte jag hem, åt middag och nu sitter jag och gör läxor. Jag har seriöst mer läxor här än jag har haft någonsin, dock är de enklare än de jag bukar få i Sverige så det jämnar väll ut sig haha. 
Nu ska jag fortsätta med läxorna så jag blir klar, och sedan ska jag gå och lägga mig. Har lyckats försova mig två dagar i rad nu, så jag behöver nog sova haha. Hörs imorgon! 
 
The Football game 
Min värdbror, jag och Navy's (det ena laget) maskot
Middag på IHOP. Svenska pannakakor med lingonsylt... Jag kan inte vara den enda svensken som inte äter pannkakor med lingonsylt? 
Världens godaste frukost buffé
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback