4/29/15

Hej på er trogna människor som fortfarande kikar in här trots att jag inte har skrivit någonting på mer än en månad. Livet är på topp härborta och enda anledningen till att jag inte uppdaterar är att jag inte tar mig tid till att göra det. Vet att jag borde det då det finns ett gäng därute som är intresserade av vad jag gör på dagarna, men jag försöker njuta till max av de sista månaderna jag har härborta. Inte långt kvar innan jag åker hem nu, galet. 
 Men iallafall, sen sist jag skrev här så har jag bland annat upplevt hela prom grejen med prom proposal, dress shopping, the actual dance och allt annat som hör till, introducerat Marcus till svensk påskmat på IKEA, varit på senior field trip och senior beach day, varit på Hozier konsert och varit på en farm och plockat jordgubbar. Jag kan skriva ett eget inlägg om prom då jag tror att det kan vara intressant att läsa om!
 Annars rullar allt på som vanligt, går i skolan, hänger med vänner och Marcus, pluggar knapt någonting alls, njuter av värmen och går och suportar skolans olika lag. Mår rätt bra helt enkelt.
  Ska ta och avsoluta här och gå och hjälpa till med att plocka iordning köket där nere, men jag ska se till att skriva ihop ett inlägg över hur prom var och sedan ska jag verkligen försöka skirva här oftare. Lovar inget men ska göra mitt bästa haha. Ha det så bra hörrni, hörs snart! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback